سفارشی سازی بخش مدیریت سایت در وردپرس

  • توسط ميلاد جوان بخت
  • ۶ سال پیش
  • ۲
سفارشی سازی بخش مدیریت سایت در وردپرس

در مقاله “سفارشی سازی بخش مدیریت سایت در وردپرس” به معرفی تعدادی افزونه جهت بهبود ظاهر بخش مدیریت سایت می پردازیم :

اگر دنبال راه هایی برای بهتر کردن سایت خود می باشید ، احتمالا پیشخوان و فضای بخش مدیریتی وردپرس جزو گزینه های شما نمی باشد . اما اگر مدت زمان زیادی را در این فضا به سر برید،  شاید پس از مدتی، فضای آن کمی برای شما خسته کننده به نظر برسد. این بدین معنی است که زمان آن فرا رسیده است تغییراتی را در پیشخوان سایت وردپرسی تان به وجود آورید .

برای رسیدن به این هدف، افزونه هایی وجود دارند که می توانید با آن ها تغییرات لازم را در سایت خود ایجاد کنید .

Flatty -Flat Admin Theme :

این افزونه ی رایگان برای ایجاد تغییرات مدرن در پوسته ی مدیریت سایت بسیار مناسب است . این افزونه ، گزینه هایی را برای ایجاد تغییرات دلخواه کاربر در اختیار او خواهد گذاشت . برای مثال به راحتی می توان یک صفحه ورود به بخش کاربری سفارشی ساخت که به هیچ وجه شباهتی به صفحه ورود پیش فرض وردپرس ندارد یا اینکه برای نوار کناری سایت خود ظاهری جدید ایجاد کند . هم چنین این افزونه برای صفحه ورود خود از گوگل ری-کپچا استفاده می کند .

با استفاده از این افزونه می توانید پیشخوان خود را با ویجت هایی که در مسیر Flatty > Dashboard settings قرار گرفته اند ، مدیریت کنید .

Flatty

Zeus WordPress Admin :

اگر بخواهیم این افزونه را به زبان ساده معرفی کنیم نیاز به توضیح آن چنانی نیست . این افزونه در واقع مانند یک پوسته برای بخش مدیریت وردپرس عمل می کند .

این افزونه ۳ ویژگی کلیدی و برجسته دارد که در اختیار شما می گذارد :

  1. هنگامی که وارد بخش فرانت اند ( صفحه اصلی و بخش جلویی سایت یعنی بخشی که مطالب برای عموم به نمایش در می آید  ) دکمه ای به نوار کناری سمت راست ادمینی شما اضافه می شود که با کلیک بر روی آن منو های مدیریتی نا پدید می شوند . با کلیک دوباره بر روی آن ، ظاهر می شوند .
  2. رابطی که می تواند تمام بخش مدیریتی سایت را مجددا تنظیم کند . آیتم های منو را جا به جا یا پاک کنید و آیتم های سفارشی خود را به منو اضافه نمایید .
  3. گزینه جستجوی پیشرفته ای در خود افزونه قرار گرفته است . هنگامی که وارد پیشخوان وردپرس می شوید ، گزینه جستجو را در نوار مدیریت سایت مشاهده خواهید کرد .

این افزونه امکانات کاربردی دیگری نیز ارائه می دهد .

Zeus

Ultimate Branding :

این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه های تجاری وردپرس می باشد . این افزونه برای طراحی و ساخت لوگوی دلخواه شما ساخته شده است . البته طراحی لوگو تنها کاری نیست که این افزونه انجام می دهد ! امکانات دیگری نیز مانند ساخت صفحه ورود سفارشی ،  ساخت پوسته ی دلخواه برای بخش مدیریت سایت ، کنترل کامل بر ویجت های موجود در پیشخوان و … را در اختیار کاربر قرار می دهد .

Ultimate

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin

۲ نظرات در حال حاضر

  1. سلام و درود
    آیا با نصب این افزونه ها و تغییر در پوسته مدیریت سرعت و کیفیت فعالیت پایین نمی آید؟

    • سلام روز بخیر
      در مجموع نصب افزونه در سرعت لود بی تاثیر نیست و بهتر است در انتخابشون دقت شود
      و در صورت استفاده از افزونه ، بهترین گزینه تهیه نسخه pro هست
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *