کتاب آموزش کامل مدیریت وردپرس

در این مقاله قصد داریم تا کتاب آموزش کامل مدیریت وردپرس که از طرف تیم راهنمای وردپرس تهیه شده است را خدمت دوستاداران وردپرس معرفی کنیم

زندگی امروزی ما به طرز عجیبی با دنیای تکنولوژی و فناوری گره خورده است. تا جایی که امروزه هر کسی که قصد شروع فعالیت و کسب و کاری را دارد؛ در همان ابتدای شروع فعالیتش یکی از روش های تبلیغ و گسترش فعالیتش را داشتن یک وبسایت قوی و کارا در نظر می گیرد!

حال از آنجایی که مدیریت یک وبسایت یکی از مهمترین رکن ها در پایه گذاری و راه اندازی یک وبسایت است لذا بسیار مهم است که ما فضا و مطالب سایتمان را چگونه و به کمک چه ابزار ها و امکاناتی مدیریت می کنیم؟

این ابزار ها و امکانات که به تعبیری علمی تر سیستم های مدیریت محتوا نام گرفته اند؛ همگی با داشتن بخش های از پیش تعریف شده و امکانات گرافیکی خاص ابزار هایی را برای مدیریت وبسایت در اختیار شما قرار می دهند که یکی از بهترین این سیستم ها، سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.

شاید در نگاه اول به وردپرس متوجه بخش های آن و نحوه کار با هر بخش نشوید!

وردپرس دارای بخش هایی زیاد و در عین حال ساده و پر کاربرد است. در واقع اگر شما می خواهید یک وبسایت کامل برای شرکت و یا خودتان راه اندازی کنید شاید بتوان گفت انتخاب وردپرس یکی از عاقلانه ترین انتخاب ها خواهد بود.

همانطور که در مجموعه آموزش ها در راهنمای وردپرس بیان کرده ایم؛ وردپرس سیستم مدیریت محتوایی بسیار جامع و در عین حال کاربردی می باشد. اما با جستجویی کوتاه در فضای اینترنت متوجه آن خواهید شد که آموزشی جامع و کامل برای یادگیری مدیریت آن وجود ندارد! و این باعث می شود که شما از وردپرس دوری کنید!

اما خبر خوب اینکه در ادامه تمامی بخش های آموزشی این بار سایت راهنمای وردپرس کتابی جامع برای آموزش مدیریت وردپرس تنظیم کرده است که شما با مطالعه این کتاب، هیچ نگرانی دیگری از بابت بخش های پنل مدیریت وردپرس و نحوه کار با آن نخواهید داشت.

این کتاب در ۴۰ صفحه تنظیم شده است که برای یادگیری سیستم مدیریت محتوا وردپرس حجم مطلوب و کافی به نظر می رسد. همچنین این کتاب به صورت کاملاً مصور بوده و هر بخش از آموزش و توضیحات به کمک تصاویر تکمیل شده است.

نکته دیگر اینکه کتاب آموزش کامل مدیریت وردپرس کاملاً  فارسی بوده و همچنین مطابق با آخرین نسخه های وردپرس نگارش شده است.

امیدواریم که این کتاب برای شما مفید واقع شود .

برای دریافت کتاب کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin

هدف ما در تیم راهنمای وردپرس ارائه خدمات به علاقه مندان در حوزه وب و بخصوص وردپرس و در نهایت ایجاد کسب و کار و به ثمر رسیدن ایده های شما دوستان خلاق میباشد.

  • twitter
  • googleplus

۶ نظرات در حال حاضر

  1. سلام وقت بخیر
    من این کتاب رو لازم دارم

  2. سلام وقت بخیر
    من این کتاب رو لازم دارم

    • سلام روز بخیر
      شما از طریق فرم موجود میتوانید ایمیل خود را وارد کرده و از طریق لینک ارسالی کتاب را دریافت نمایید

  3. خرابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *