خرید قالب و افزونه اصلی وردپرس

در این مقاله قصد داریم تا در مورد “خرید قالب و افزونه اصلی وردپرس از تم فارست و سایر سایت های خارجی” بیشتر صحبت کنیم

آیا تاکنون با مشکلاتی از قبیل هماهنگ نبودن یک افزونه یا قالب وردپرس با هسته وردپرس ، عدم توانایی بروزرسانی قالب و افزونه پرمیوم و یا عدم دریافت پشتیبانی از سازندگان افزونه ها و قالب های وردپرس روبرو شده اید ؟

تمام مشکلات فوق تنها یک دلیل دارند و آن عدم خرید افزونه یا قالب وردپرس از وب سایت سازنده یا وب سایت های معتبر و مورد تایید سازندگان این افزونه ها یا قالب های وردپرس می باشد .

یک مثال واضح :

آیا تاکنون به این نکته توجه کرده اید که چرا یک قالب خارجی که قیمت آن مثلاً ۵۹ دلار می باشد ، پس از ترجمه و یا حتی راست چین شدن و سپس ایجاد تغییرات لازم و در بعضی جاها ، همراه با پشتیبانی با قیمت هایی کمتر از ۶۰ هزار تومان فروخته می شوند ؟؟!!

این در حالی است که اگر شما بخواهید همان قالب را از منبع اصلی آن بخرید حداقل و در بهترین حالت (در صورتی که بتوانید مستقیم از سایت های خارجی خرید کنید) حدود ۲۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید . تازه بعد از آن باید یک هزینه جداگانه برای ترجمه و یا راست چین شدن آن نیز به یک وردپرس کار بپردازید .

در برخی مواقع مشاهده می شود که برخی افراد حتی قالب ها یا افزونه ها را به صورت نال شده (کاملاً رایگان اما بدون هیچ امنیتی) از وب سایت هایی دانلود می کنند . غافل از اینکه ممکن است در همان افزونه یا قالب یک کد مخرب وجود داشته باشد .

و اما پیشنهاد ما به شما چیست ؟

اگر قصد دارید بعد از شروع به استفاده از یک افزونه یا قالب وردپرس ، به راحتی و تنها با یک کلیک نسخه های بعدی آن را دریافت کنید و یا اینکه می خواهید از پشتیبانی یک افزونه یا قالب وردپرس به صورت مستقیم (یعنی ارتباط مستقیم تیکتی یا ایمیلی با توسعه دهنده) استفاده کنید ، بهترین راه خرید مستقیم افزونه یا قالب مورد نظر شماست .

البته در این روش یک مشکل وجود دارد و آن اینکه امکان خرید مستقیم برای کاربران ایرانی فراهم نیست . در برخی مواقع ممکن است علاوه بر این مشکل ، حتی خود سایت نیز برای کاربران ایرانی قابل رویت نباشد (یعنی تنها با تغییر آی پی می توانند سایت را مشاهده کنند)

پس اگر دوست دارید مانند افراد و شرکت های حرفه ای یک قالب یا افزونه را با لایسنس اصلی داشته باشید ، تنها کافیست فرم موجود در این صفحه را پر کنید تا فرآیند کار آغاز شود .

ما چه کارهایی در این مورد برای شما انجام می دهیم :

۱- اطلاعات کافی را برای خرید از شما می گیریم . این اطلاعات شامل آدرس ایمیل ، شماره تماس ، یک آدرس معتبر در خارج از کشور (فقط در بعضی خریدها لازم است) و اطلاعات لازم احتمالی دیگر .

۲- خرید ظرف حداقل ۱ و حداکثر ۴ روز کاری انجام می شود .

۳- فایل خریداری شده به همراه اکانت مرتبط در سایت منبع در اختیار شما قرار می گیرد .

برای سفارش این سرویس فرم خرید از منبع  را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

چنانچه بعد از خرید ، کارهای دیگری مانند فارسی سازی قالب یا افزونه وردپرس ، راست چین کردن افزونه یا قالب وردپرس و یا تغییراتی در افزونه یا قالب وردپرس (در صورت امکان انجام دادن این مورد) را نیاز داشته باشید ، به صورت جداگانه می توانید از طریق فرم فارسی سازی اقدام نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

تیم راهنمای وردپرس

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin

هدف ما در تیم راهنمای وردپرس ارائه خدمات به علاقه مندان در حوزه وب و بخصوص وردپرس و در نهایت ایجاد کسب و کار و به ثمر رسیدن ایده های شما دوستان خلاق میباشد.

  • twitter
  • googleplus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *